Η ανάκληση αφορά 4.819 οχήματα, χρονολογίας κατασκευής 2010-2015, με αριθμούς πλαισίου από AC148765 έως FC706529. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται το δευτερεύον μάνδαλο του καπό
κινητήρα να μην επανέλθει στη σωστή θέση του μετά το άνοιγμα του καπό, εξαιτίας εμφάνισης διάβρωσης στο μάνδαλο.
Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον το πρωτεύον μάνδαλο δεν έχει ασφαλίσει ορθά, τότε είναι πιθανό το καπό να ανοίξει κατά την οδήγηση του οχήματος. Έως σήμερα δεν έχει αναφερθεί κάποιο ατύχημα σχετιζόμενο με τη δυσλειτουργία στην Ελλάδα
Έχει αναφερθεί μία περίπτωση στο εξωτερικό, όπου το καπό άνοιξε κατά την οδήγηση. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Chevrolet για να γίνει αντικατάσταση του δευτερεύοντος μαντάλου του καπό κινητήρα, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία, στο τηλέφωνο 210 5773460.
κινητήρα να μην επανέλθει στη σωστή θέση του μετά το άνοιγμα του καπό, εξαιτίας εμφάνισης διάβρωσης στο μάνδαλο.
Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον το πρωτεύον μάνδαλο δεν έχει ασφαλίσει ορθά, τότε είναι πιθανό το καπό να ανοίξει κατά την οδήγηση του οχήματος. Έως σήμερα δεν έχει αναφερθεί κάποιο ατύχημα σχετιζόμενο με τη δυσλειτουργία στην Ελλάδα
Έχει αναφερθεί μία περίπτωση στο εξωτερικό, όπου το καπό άνοιξε κατά την οδήγηση. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Chevrolet για να γίνει αντικατάσταση του δευτερεύοντος μαντάλου του καπό κινητήρα, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία, στο τηλέφωνο 210 5773460.