Καλώς Ήλθατε

Καλώς Ήλθατε

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Τα Παιδιά της Άνοιξης ευχαριστούν το Δήμο Αλεξάνδρειας


Το Δ.Σ του Φιλανθρωπικού μη Κερδοσκοπικού Συλλόγου Γονέων &
Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας και ο Δ/ντής του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.  Αλεξάνδρειας, ευχαριστούν το Δήμαρχο, τη Διοίκηση και το προσωπικό του Δήμου Αλεξάνδρειας, για την άμεση ανταπόκριση και ικανοποίηση του αιτήματός τους, για καθαρισμό των όμορων οικοπέδων και τη διαμόρφωση της οδού Σταύρου Νιάρχου, εν όψει των εγκαινίων των νέων κτιριακών εγκαταστάσεων του Μικτού Κέντρου ΑμεΑ « Τα Παιδιά της Άνοιξης », την Κυριακή 26/04/2015 και ώρα 11: 30.